Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Απόφαση Γενικής Συνελεύσης Φοιτητικού Συλλόγου 22/10

ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΦΣ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 22/10

Και σε αυτήν την ακαδημαϊκή χρονιά, βρισκόμαστε πάλι αντιμέτωποι με τη διαρκή επίθεση του κεφαλαίου στον κόσμο της εργασίας. Η καπιταλιστική κρίση δεν έχει τελειώσει, αλλά οδηγεί την κυβέρνηση, σε συνεργασία με ΕΕ-ΔΝΤ, προς όφελος της ελληνικής άρχουσας τάξης, σε όλο και πιο σκληρά μέτρα με σκοπό την ‘’αύξηση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας’’, η οποία δεν είναι τίποτα άλλο παρά η αύξηση της κερδοφορίας των ελληνικών επιχειρήσεων σε σχέση με τις ανταγωνιστικές ξένες. Στην πραγματικότητα, τα μέτρα που πάρθηκαν οδηγούν σε μια ακόμα μεγαλύτερη επίθεση στα εργατικά δικαιώματα και κατακτήσεις, σε μια προσπάθεια ριζικής αλλαγής του μοντέλου εργαζόμενου (ευέλικτος, εντατικοποιημένος) και σε ακόμα μεγαλύτερα κέρδη για την αστική τάξη. Μέτρα σε αυτήν τη κατεύθυνση είναι το ξεχείλωμα του ωραρίου με την κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας, η κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων, η ψήφιση νόμων που απαγορεύει ουσιαστικά την κήρυξη απεργιών ή τις μικρές πορείες.
Αυτό εξειδικεύεται και στο χώρο της παιδείας. Μια βαθιά ταξική επίθεση που οξύνει όσο ποτέ τις κοινωνικές αντιθέσεις, δημιουργεί τα σχολεία και τα πανεπιστήμια που έχει ανάγκη το κεφάλαιο ώστε να φορτώνει τη δική του κρίση στις δικές μας πλάτες, για να δημιουργεί τη γκάμα εργαζόμενων που χρειάζεται στη παραγωγή αλλά και για να δημιουργήσει χώρο στην ιδιωτική πρωτοβουλία να επενδύσει και να κερδοφορήσει. Μετατρέποντας έτσι και την ίδια την έρευνα που πραγματοποιείται στις σχολές μας, όπως και το προϊόν της, σε εμπόρευμα! Κάνοντας έτσι συνολικά τη τριτοβάθμια εκπαίδευση, νέο πεδίο κερδοφορίας. Την ίδια ώρα βέβαια, με την αναμενόμενη ψήφο εμπιστοσύνης που πήρε η συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου από το ούτως ή άλλως απαξιωμένο κοινοβούλιο, θα προχωρήσει στην αντιλαϊκή γραμμή που ξεδίπλωσε μέσα σε μια ακατάσχετη προπαγανδιστική φλυαρία. Την υλοποίηση δηλαδή των μέτρων που προβλέπουν τα Μνημόνια και μετατροπή τους σε μόνιμο καθεστώς, μαζί με την επιτήρηση και την επιτροπεία. Ελπίζει έτσι να κρατηθεί στην εξουσία, γονατίζοντας το λαό και τρομοκρατώντας τον με την προπαγάνδα για φοβερές συνέπειες αν αμφισβητηθεί η ολοκληρωτική ταύτιση με τους δανειστές και την Τρόικα.
ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Σε όλα τα παραπάνω βάζουν το χεράκι τους οι διαγραφές. Το μέτωπο αυτό αφορά όλους τους φοιτητές, και όποια μορφή και αν έχουν οι πρώτες διαγραφές, θα σημάνουν την προετοιμασία των όρων για να πλήξει όλους τους φοιτητές και φυσικά για την καθιέρωση των διαγραφών στα ν+2 χρόνια. Θα αποκλείσουν από τις πύλες των Πανεπιστημίων και των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων όλους τους φοιτητές που δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στους εντατικοποιημένους ρυθμούς σπουδών ή στο κόστος διαβίωσης. Θα αποκλείσουν πρώτα και κύρια αυτούς που προέρχονται από πληττόμενες λαϊκές οικογένειες για τους οποίους το νοίκι, το ρεύμα, το φαγητό έξω από τη λέσχη αποτελεί ασήκωτο βάρος. Θα αποκλείσουν τους φοιτητές που αναγκάζονται να δουλεύουν παράλληλα με την φοίτηση τους είτε συμπληρωματικά προς το οικογενειακό εισόδημα, είτε για την οικονομική τους επιβίωση. Θα μας οδηγήσουν να παρατάμε τις σπουδές μας για να πάρουμε ένα πτυχίο-διαβατήριο για την ανεργία στα δύο ή τρία χρόνια. Θα μας χρεώσουν στην καλύτερη των περιπτώσεων με «φοιτητικά δάνεια» για αγαθά και υπηρεσίες που χρόνια τώρα πληρώνουμε και μας ανήκουν. Θα φροντίζουν ώστε να μην αγωνιζόμαστε για τις σπουδές μας και το μέλλον μας υπό το φόβο του να βρεθούμε εκτός σχολών από τη μια στιγμή στην άλλη. Η εντατικοποίηση των διαγραφών θα διαμορφώνει τους τωρινούς φοιτητές σαν ευέλικτους και πειθαρχημένους εργαζόμενους μελλοντικά, στην αγορά εργασίας και στην μελλοντική εργοδοσία και ανταγωνιστικούς μεταξύ τους.
Με το μέτρο των διαγραφών θα μπορεί μέσα στο πανεπιστήμιο τόσο να ελέγχει τις αντιδράσεις των φοιτητών και να τους αποθαρρύνει από την συλλογική διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους και να μπορεί να περιορίζει τη δυνατότητα τους να έχουν κινηματικές αναπαραστάσεις και εμπλοκή σε μια σείρα από αγώνες. Μας λένε ήδη έμμεσα πως είναι παράλογο να σπουδάζουμε όλοι, δεν είναι στη φύση του ανθρώπου. Ο αιώνιος φοιτητής στα μάτια του υπουργείου είναι ο φοιτητής που διαβαίνοντας τις πύλες του Πανεπιστημίου δεν βρήκε μόνο εργαστήρια και μαθήματα, βρήκε συλλογικές ψηφίδες αντίστασης, βρήκε ένα εργαστήρι κοινωνικοπολιτικής και ιδεολογικής αναζήτησης, βρήκε και άλλη χρησιμότητα στα αμφιθέατρα, τα αμφιθέατρα των μεγάλων, νικηφόρων φοιτητικών αγώνων. Αυτούς τους φοιτητές θέλει να "πειθαρχήσει" το υπουργείο, σήμερα πιο πολύ από ποτέ. Ας δούμε όμως και το βασικό επιχείρημα που προβάλλουν το υπουργείο και τα παπαγαλάκια της κυβέρνησης:
Είναι τερατώδες ψέμα να μιλάει κανείς για «το κόστος των αιώνιων»! Μιλάμε για ένα κομμάτι των φοιτητών που δεν κοστίζει απολύτως τίποτα στο πανεπιστήμιο αφού δεν έχει κανένα δικαίωμα, ούτε καν το μειωμένο εισιτήριο από τα πάσο και είναι το πλέον πληττόμενο αφού συνήθως εργάζεται για να τα βγάλει πέρα, σπουδάζει μακριά από το σπίτι του. Διαγραφές στα 7 έτη με μέσο όρο αποφοίτησης στη σχολή μας τα 7 σημαίνει πως τουλάχιστον οι μισοί φοιτητές απειλούνται με διαγραφή. Παράλληλα, με το ασταμάτητο διάβασμα, ο ελεύθερος μας χρόνος για οποιαδήποτε εξωπανεπιστημιακή δραστηριότητα περιορίζεται δραστικά, αποστειρώνοντας το χαρακτήρα του πανεπιστημίου. Και αυτό, ενώ η καθηγητική αυθαιρεσία οργιάζει και τα μαζικά κοψίματα στις εξεταστικές είναι ο κανόνας. Με το μέτρο των διαγραφών να έχει περάσει, όλα τα υπόλοιπα μέτρα της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης που προβλέπουν οι εσωτερικοί οργανισμοί θα εφαρμοστούν πολύ πιο εύκολα και αναίμακτα.
ΚΑΤΩ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ, ΝΟΜΟΣ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΙΤΗΤΗ!
Τις διαγραφές αυτές έρχεται να εφαρμόσει το υπουργείο και να εδραιώσει ο νέος οργανισμός του ΕΜΠ. Αυτός, με βάση τα περιεχόμενα του σχεδίου που έχει εκδώσει η σύγκλητος του ΕΜΠ, εφόσον περάσει, θα αποτελεί το βασικό μοχλό υλοποίησης του νόμου Διαμαντοπούλου και των κατευθύνσεων της Ε.Ε. και της Μπολόνια για τα πανεπιστήμια, θα δημιουργήσει ένα νέο καθεστώς λειτουργίας για το σύνολο του πανεπιστημίου, νομιμοποιώντας όλα αυτά που το φοιτητικό κίνημα έχει εδώ και χρόνια αποκρούσει. Ως φοιτητικός σύλλογος Τοπογράφων ξεκαθαρίζουμε ότι θα βρεθούμε απέναντι σε οποιαδήποτε προσπάθεια συγκρότησης-υλοποίησης του Οργανισμού του ΕΜΠ, χωρίς να μπούμε σε διαδικασία «ζύγισης» του πόσο αντιδραστικός ή όχι είναι αυτός σε σχέση με άλλα ιδρύματα ή σε σχέση με αυτά που ζητάει το υπουργείο και ούτω κάθε εξής. Πρακτικά, όποιο περιτύλιγμα και αν ενδεχομένως έχει, ο νέος Οργανισμός σημαίνει:
·         Σπάσιμο των πτυχίων σε 2 κύκλους σπουδών με εισαγωγή πιστωτικών μονάδων (κάτι που οδηγεί στη συγκρότηση ατομικού φακέλου προσόντων κάθε φοιτητή) και αλυσίδων μαθημάτων.
·         Εισαγωγή διδάκτρων σε πρώτη φάση στο μεταπτυχιακό επίπεδο και σε δεύτερη φάση και στο προπτυχιακό, για να μπορέσει το ίδρυμα να ανταπεξέλθει στις οικονομικές του υποχρεώσεις.
·         Καθιέρωση των διαγραφών των φοιτητών στα ν+2 έτη
·         Πειθαρχικά για τους φοιτητές που παρακωλύουν την “εύρυθμη εκπαιδευτική λειτουργία”.
·         Συγκρότηση Μονάδας Αξιολόγησης που θα αξιολογεί τους εργαζόμενους και το εσωτερικό των πανεπιστημίων σύμφωνα με τα κριτήρια της ΑΔΙΠ και της Ε.Ε. Απλώς υπενθυμίζεται ότι τα δικά τους κριτήρια είναι αυτά που απολύουν εργαζόμενους, κλείνουν σχολές και διαλύουν την φοιτητική μέριμνα.
·         Επισημοποίηση της δυνατότητας των επιχειρήσεων να χρηματοδοτούν προγράμματα σπουδών, εργαστήρια, ερευνητικά προγράμματα ή και ολόκληρα τμήματα σχολών.
·         Κατάργηση παροχής δωρεάν συγγραμμάτων (όπως ήδη συμβαίνει με το δεύτερο τόμο), και πλέον όλες οι ηλεκτρονικές σημειώσεις θεωρούνται σύγγραμμα. 

Η μεθοδολογία με την οποία προσπαθούν να περάσουν τους οργανισμούς και να αποσπάσουν την ψευτοσυναίνεση που ευαγγελίζονται έχει πρωτοφανή χυδαιότητα και αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις. Το Υπουργείο ρίχνει το μπαλάκι της εφαρμογής του νόμου στη σύνοδο των Πρυτανέων και στις συγκλήτους. Ο τελευταίος όμως λόγος πέφτει στα συμβούλια ιδρύματος, τα οποία δεν λογοδοτούν πουθενά παρά μόνο στο Υπουργείο, κάνοντας μυστικές συνεδριάσεις έξω από τα ιδρύματα φοβούμενοι τις παρεμβάσεις των φοιτητών.  Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο οι φοιτητές μέσα από τις συλλογικές τους διαδικασίες πρέπει να αποφασίσουν το επόμενο διάστημα να κινηθούν στο σπάσιμο οποιασδήποτε διαδικασίας, είτε σύγκλητο είτε συμβούλιο Ιδρύματος ώστε να εμποδιστεί η διαδικασία υλοποίησης των οργανισμών.
ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ JASON
Στη σχολή μας, στο εργαστήριο Φωτογραμμετρίας διεξάγεται ένα ερευνητικό πρόγραμμα ( JASON ) το οποίο αφορά την ανάπτυξη τεχνολογίας για τον έλεγχο και την καταστολή μεταναστών στο Αιγαίο. Εμείς απο την πλευρά μας εναντιονόμαστε σε οποιαδήποτε προσπάθεια ενίσχυσης των κατασταλτικών δυνάμεων ενάντια σε μετανάστες. Αποτελεσμα τέτοιου είδους κατασταλτικών μέτρων είναι η ολοένα και μεγαλύτερη αύξηση των θανάτων μεταναστών. Απαιτούμε να σταματήσει το συγκεκριμένο  ερευνητικό και να υπάρχει ενημέρωση για κάθε ερευνητικό που διεξάγεται στη σχολή.
ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ
Τον τελευταίο καιρό γινόμαστε μάρτυρες μιας όλο και εντονότερης προσπάθειας καταστολής του φοιτητικού κινήματος. Σε κάθε προσπάθεια των φοιτητικών συλλόγων να εφαρμόσουν τις αποφάσεις των γενικών τους συνελεύσεων πραγματοποιώντας κατάληψη στην πρυτανεία, βρήκαν απέναντι τους παρατεταγμένες ορδές των ανδρών των ΜΑΤ που δεν δίστασαν μάλιστα να επιτεθούν στους φοιτητές με ξύλο και χημικά με εντολή του πρύτανη Φορτσάκη. Έτσι από τη Δευτέρα, απέναντι σε αυτό καθεστώς τρομοκρατίας οι σύλλογοι μαζικά πραγματοποίησαν μαζικά  κατάληψη στο χώρο, απέναντι στην άρση του ασύλου, στην πανεπιστημιακή αστυνομία και την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση. Η πρόσληψη δε ανδρών σεκιούριτι στα ιδρύματα, όπως στο ΕΚΠΑ και το ΑΠΘ κινείται στην ίδια κατεύθυνση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό του ΑΠΘ, όπου τη μέρα που θα πραγματοποιούνταν Σύγκλητος για το ζήτημα των διαγραφών και οι φοιτητικοί σύλλογοι είχαν αποφάσεις για παράσταση διαμαρτυρίας, οι Πρυτανικές Αρχές επιστράτευσαν 30 σεκιουριτάδες για να εμποδίσουν με τραμπούκικους όρους φοιτητές και εργαζόμενους να παρέμβουν. Εμείς από την πλευρά μας δεν απεμπολούμε το άσυλο, το οποίο είναι κοινωνική κατάκτηση, αλλά διεκδικούμε οι σχολές να είναι χώροι αγώνα, πολιτικοποίησης και ελεύθερης πρόσβασης και όχι τσιφλίκι των πρυτάνεων και των εισαγγελών.
Και στη σχολή μας όμως βλέπουμε τις προσπάθειες των καθηγητών για τον περιορισμό των φοιτητών. Στην πρόσφατη συνεδρίαση του τομέα Τοπογραφίας, εκείνοι διέλυσαν μόνοι τους τη συνεδρίαση για να μην πραγματοποιηθεί παράσταση διαμαρτυρίας ενάντια στα αντιμεταναστευτικά ερευνητικά του τομέα. Παράλληλα, βλέπουμε μία όξυνση της καθηγητικής αυθαιρεσίας με υποχρεωτικές εργασίας και παρουσίες. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι αυτό της Άγας και του Ψαριανού, με την πρώτη να βάζει απουσίες και να κάνει προσβλητικά σχόλια και το δεύτερο με την χρόνια αντιφοιτητική συμπεριφορά να έχει μετατρέψει τα μαθήματα του στα πιο παράλογα δύσκολα της σχολής.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ-ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
l      ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΚΑΝΕΝΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗ.
l      ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ-ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΥ - ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥΣ.
l      ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΟΛΗ. ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ.
l      ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ-ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ, ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΚΑΜΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΥ ΑΓΩΝΑ.
l      ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ-ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ, ΜΑΖΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ-ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΥΓΕΙΑ, ΑΣΦΑΛΙΣΗ.
l      ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΛΙΩΝ, ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
l      ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑ.
l      ΚΑΤΩ Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΣ ΕΠΙΔΟΞΟΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ.
l      ΡΗΞΗ ΜΕ ΕΥΡΩ, ΕΕ , ΔΝΤ, ΝΑΤΟ.
l      ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΡΙΖΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ, ΟΧΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ.
l      ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΠΡΩΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ
l      ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΚΛΗΡΗΝΣΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟ ΤΕΕ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥΣ-ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΝΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ.
l      ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΤΣΜΕΔΕ, ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΜΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ.
l      ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16, ΚΑΜΙΑ ΙΔΡΥΣΗ-ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ, ΕΙΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΤΩΝ ΚΕΣ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΣ- ΕΝΙΑΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
l      ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΧΑΕ. ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΜΠΟΛΟΝΙΑ. ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ. ΕΝΙΑΙΑ ΠΤΥΧΙΑ ΜΕ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ΑΝΑ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΟΧΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΜΗΣΕΙΣ ΠΤΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΩΝ.
l      ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! ΔΩΡΕΑΝ ΣΙΤΙΣΗ-ΣΤΕΓΑΣΗ-ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ-ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
l      ΚΑΜΙΑ ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΦΕΕ, ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ.
l      ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.
l      ΟΙ ΠΡΟΟΔΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ  Ή/ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΚΑΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΥΣΙΩΝ. ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ.
l      ΚΑΘΕ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΟΜΕΩΝ
l      ΝΑ ΕΔΡΑΙΩΘΕΙ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
l      ΝΑ ΑΡΘΕΙ Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
l      ΝΑ ΑΡΘΕΙ Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ  ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΘΕΜΑ.
l      ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50%.
l      ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΕΣ ΕΣΤΙΕΣ. ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗ ΕΝΟΙΚΙΟΥ.
l      ΝΑ ΓΡΕΜΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΣΤΙΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.
l      ΜΠΛΟΚΟ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ Ή/ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
l      ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ, ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΜΕ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.
l      ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΡΟΜΟΝΟΜΩΝ. ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΧΑΦΙΕΔΟΚΑΜΕΡΕΣ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤ-ΔΕΛΤΑ-ΔΙΑΣ, ΝΑ ΑΦΟΠΛΙΣΤΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.
l      ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΥΛΟ.ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ/SECURITY/ΛΟΓΙΚΕΣ FACE CONTROL
l      ΑΜΕΣΗ ΑΘΩΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.
l      ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ. ΠΛΗΡΗΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΙΣΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
l      ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ, ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟΥΣ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΑΝΤΑΡΟΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΣΤΑ 18.
l      ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗ ΛΩΡΙΔΑ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ. ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ/ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ:
·          ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ, ΤΑ ΟΡΙΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΑΡΙΑΝΟ.
·         ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 23/10 ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/10 ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΜΠ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/10 ΣΤΙΣ 12.00 ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ.
·         ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 23/10, ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΙΣ 12.00 ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΔΟΕ-ΟΛΜΕ ΣΤΙΣ 18.00.
·         ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΑΡΓΙΑΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 18.00 ΣΤΑ ΧΑΥΤΕΙΑ (ΟΜΟΝΟΙΑ), ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ-ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 2/11 ΣΤΗΝ ΕΡΜΟΥ.
·         ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ  ΤΗ ΠΕΜΠΤΗ 30/10 ΣΤΙΣ 11:00 ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ JASON
·         ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ
·         ΝΕΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΤΙΣ 4/11 ΣΤΙΣ 12:30


Αποτέλεσματα:

Αριστερό Ενωτικό Πλαίσιο 39
ΔΑΠ 18
ΠΑΣΠ 7
ΚΝΕ 25
Λευκά 4
Σύνολο 93

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου